Drachten, 4 februari 2021
Tijdens de drafsport luwte van de afgelopen weken in Nederland hebben TROTR Media en ZEturf elkaar weten te vinden. Na diverse gesprekken zijn partijen een samenwerkingsovereenkomst aangegaan. “Het partnerschap met ZEturf draagt bij aan het kunnen maken van nieuwe (live)programma’s, nieuwsitems en reportages. Tegelijkertijd vergroten we de zichtbaarheid van ZEturf, daar kan de draf- en rensport sector direct van profiteren.  We ambiëren een duurzame relatie met ZEturf, op den duur plukt de gehele sector daar de vruchten van,” aldus directeur Marthijs Roorda van CMGN, het moederbedrijf van TROTR Media.
Managing director Paul Klomp van ZEturf is eveneens content met de deal. “De samenwerking met TROTR Media is een mooie stap voor ons. De visie van TROTR om de gehele Nederlandse sport op professionele wijze onder de aandacht te brengen delen wij en is zeer belangrijk naar de toekomst toe. Op deze manier zullen wij van grote toegevoegde waarde blijven voor de draf- en rensport in Nederland.”